Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joyce Mijnten - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joyce Mijnten - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Januari 2015 | Nederland, Schiphol

We beginnen gelijk goed in het Thaise ritme: een uurtje vertraging, wisten we vanmiddag al. Dus later van huis vertrokken en nog steeds heel veel tijd over. Ook door online inchecken waardoor we alleen bagage hoefden af te leveren. Relaxed dus! Lekker gegeten met de 'wegbrengers' pap en mam en nog een beetje geshopt, vooral wat leesvoer voor de vlucht. Nu wachten op boarden, rond 22.30. Zo te zien een volle vlucht, veel mensen en de eerste monniken zitten al naast ons. Bij de xray wilde ik nog even snel m'n tas dichtdoen terwijl ie al op de band lag, vriendelijke Antilliaanse beveiliger zei ow nog even snel doen dan, en Gerdian in zijn perfecte Antillianen wwwwat doe je nouww? De Antilliaanse beveiliger inmiddels wat minder vriendelijk: gewoon dichtdoen hè? HAha Gerdian flapuit maakt vrienden.
Komende tijd zullen we af en toe wat schrijven, en foto's natuurlijk(lukt nu nog niet) en jullie staan op de maillist. Dus als je het leuk vindt kun je af en toe met ons meelezen. We vinden het best spannend maar hebben er ontzettend veel zin in. Zagen net de mensen die met ons vliegtuig aankwamen, heerlijke bruine koppies! Hopen dat wij over een klein maandje ook weer zo hier rondlopen. Voor nu voor iedereen veel liefs en dank voor alle lieve sms'jes en belletjes, we gaan genieten!

• 08 Januari 2015 - 22:25

Angelique:

Hele fijne vakantie lieve schatten!

X Angelique

Tags: Thailand